29.10.08

Sandor Liive hakkab Tallinna IT-pealikuks

nägin eile ööse kummalist und. olin reklaamikujundajate toas, millest oli tehtud Tallinna linnavalitsuse kontor. teadsin, et allun otse Edgar Savisaarele, kuigi teda polnud mitu kuud näha olnud.

minu vastas istus Eesti Energia praegune pealik Sandor Liive, kes oli tööintervjuul või palgaläbirääkimistel nii. kolmas voor või midagi sellist, igatahes oli enam-vähem kindel, et meie, see tähendab linnavalitsus, võtab ta tööle. aga ma ei teadnud asja taustast midagi, ilmselt seegi pisku selgus jutuajamise käigus.

igatahes oli tykk aega seletamist, mille võtsin ma kokku kysimusega Sandor Liivele: "nii et mina pean sulle ytlema, palju sa palka tahad?"

ta pidi vist tulema mingisuguseks itimeheks, kuskil oli või vedeles tema võtmehoidja või visiitkaart, mille peal oli kirjas, et ta on Eesti Energia itimeeste pealik. umbes nii, et ettevõtte juhtimisest viskas yle ja pidi tulema oma erialasele tööle tagasi.

unenägu ei olndu õudukas, vaid lihtsalt jabur. tolles hästi sisekujundatud toas oli igatahes kogu aeg väga õdus ja mõnus olla.

Kommentaare ei ole: