2.10.08

Ansip võib olla ufo

Väljavõte valitsuse pressibriifingu pressikast.

Juhataja
Aitäh! Nüüd teie kord. Meil on selline kord, et ma annan mikrofoni, siis ma palun öelge oma nimi, väljaanne ja küsimus.

Anatoli Tafitšuk, Eesti Rahvusringhääling
Härra peaminister, miks on viimasel ajal räägitud tihti, nagu te oleksite pärit mõnelt teiselt planeedilt, mitte Eestist?

Andrus Ansip
Nojah, kui tihti nüüd sellest ikka räägitud on?

Anatoli Tafitšuk, Eesti Rahvusringhääling
Viimasel ajal.

Andrus Ansip
Ja kui tihti sellest ka viimasel ajal räägitud on? Kui nüüd hakata analüüsima seda, et kas ma olen teiselt planeedilt või sellelt planeedilt, siis tuleks mingisuguseid pidepunkte otsida. Kui ma mõtlen näiteks Steven Spielbergi filmile „E.T." siis mulle meenub sellest filmist, et inimese ja tulnuka vahel võib olla väga südamlik suhe. Kui ma nüüd mõtlen oma suhtele abikaasa ja lastega, siis ma näen seda sama südamlikkust. Selles suhtes see suhe ei väida väga kindlalt seda, et minu näol ei või olla tegemist tulnukaga.

Kui nüüd vaadata füüsilist keha, siis mulle tundub, et ma sarnanen väga inimesega. Kui pidada mind UFO-ks, siis UFO definitsiooni järgi peaksin olema tundmatu lendav objekt. Minu puhul on see lennufaas aeg-ajalt olemas, ma lendan lennukis. Aga küsimus tundmatusest on jälle lahenduseta. Maailma mastaabis ma väga tuntud ei ole, aga Eestis mind üldiselt tuntakse.

Ma pean tunnistama, et ma olen päris ausalt ja otsekoheselt teie küsimusele vastamisega raskustes. Mulle isiklikult tundub, nagu ma oleksin sellelt planeedilt ja mitte tulnukas ega kusagilt teiselt planeedilt.

Juhataja
Aitäh! Palun järgmine küsimus.

Andrus Ansip
Mis saadet ma nüüd kaunistasin praegu?

Anatoli Tafitšuk, Eesti Rahvusringhääling
Erisaadet. Esmaspäeval kell 20.30.

Helir-Valdur Seeder
Minu arvates on see küll positiivne, kui on avastatud ka mõni teine planeet, kus on elu.

Juhataja
Kas on veel, palun, küsimusi? Kas ma ei näe või ei ole käsi?

Andrus Ansip
Läbi sai. UFO-ga lõppes kõik.

Juhataja
Aitäh teile ja kõike head!

Lõpp

aitäh kaasvõitleja Nelele ja tervitused Haige Mõistuse Syndikaadile. kui ERR ja Vabariigi Valitsus selliste uudiste voo eest hoolitsevad, võib HMS pillid varsti päriselt kotti panna.

Kommentaare ei ole: