15.12.06

muid mõtteid

ta ytles: las kontoririiulisse kogunenud lugemata ulmekad ootavad. mine parem magama ja vaata unenägusid, parem kui ulme. kuulasin tema head nõu. lugesin vaid paar lehekylge strateegiast, sõja ja rahu loogikast – unerohuks ja harjumusest midagi enne und lugeda. nägin und. ei mäleta, millist täpselt, kuigi yritasin meelde jätta, mis seal oli, kui korra umbes kella viie ajal ärkasin. siiski oli nähtu kyllap paremini tujusse kui "Peegelduste labürint" või "Düüni ketserid".

***

maffialarbil oli mu elu Rodrigo Bonaventura Maria Preatonina hämmastavalt lihtne. yks võltsitud testament, millega taheti mind pärandusest ilma jätta, aga õige ujus ka välja; kõik teised olid vaenulikud teenijate vastu, kes lõpuks minu sugulasteks osutusid. teised tahtsid muudkui kedagi maha tappa, mina aga lubasin kõigile raha ja positsioone "organisatsioonis" ja rääkisin stabiilsusest. lõpuks "paranesin imekombel" teeseldud halvatusest (vöökohast allapoole) ja kuulutasin ustava sõjaväe toel välja oma valitsusaja alguse ning preventiivse sõja rivaalperekonna Pescado vastu.

seejärel minu kihlatu, kes oli minu palgamõrva tellinud, langes mulle vaenuliku kasuema käe läbi ega jõudnud seetõttu enesetappu sooritada. abielutunnistus tuleb takkajärgi võltsida, võõrasemale tuleks ilmselt tungivalt pakkuda villat ja tagasitõmbunud elu Sitsiilias. rivaalperekonna agendid olid juba varem sama hästi kui minu poole yle tulnud, nende hulgas minu kihlatu palgatud mõrtsukas, kellest sai minu ustavaim kant, abiline ja nõunik juba enne seda, kui ta mu poolvennaks osutus. teine ylejooksik, poolvend Ignacio, sellesama võõrasema poeg, saab Los Angelese leviosakonna ja esinduse pealikuks.

suhtu teenijatesse hästi ning soosivalt ja sinu päralt on edu.

Kommentaare ei ole: