27.4.07

Falck ei julgenud, aga minge siis teie Kapten Tenkesi

ÄP Online annab edasi minu lemmikrestorani Kapten Tenkesi omaniku Tõnu Hellami sõnu (aitäh, Kadri):

„Helistan Falcki, olen kümme aastat neile maksnud. Nemad ütlevad, et ei julge kohale tulla!” rääkis Hellam. „Ja selle aja sees, kui ma siin öösel kella poole kolmeni olin, ei näinud ma siin Pärnu maanteel ühtegi politseinikku,” ütles Hellam. Kapten Tenkes on vaatamata katkistele akendele täna avatud.

aga minge siis teie, kallid lugejad, vähemalt sinna sööma. Pärnu mnt 30, laud on mõistlik enne kinni panna telefonil 644 5630. syya antakse seal hästi. teenindatakse ka ungari keeles.

kõrval asuvast Kathmandust, kus on ka mõnikord hea syya, kurdeti, et Alfastar ka ei tulnud appi. ja siis nad pannud köögis tulise vee valmis. vanad piiramisevastased vahendid, teadagi. muide, yks Alfastari tyhi auto, sisse löödud klaasiga, sealkandis öösel ikkagi oli. no ma saaksin aru, kui oleks karm käsk politsei poolt vms, aga ei julge?

1 kommentaar:

Eddiesmoments ütles ...

ei sinna sööma ma ei saa minna niigi suu põleb sellest mis ise kokku keerasin.huahahahaaa. palavpalavjube.
ja ma veel arvasin et see rahustab närve.