20.5.08

lehetöö argipäev ja kaebekiri unenäovabrikule

yks kysib:
mis te siis teete seal?

teine seletab:
lehte, nii yldiselt. konkreetselt teeme palju nalja. täna kell 18 tundus, et kõik sujub kenasti, kell 18.30 oli täielik bardakk ja siis läks huvitavaks. kõik inimesed jooksevad ringi ja 7 asja on pooleli. ära väsitab niimoodi, aga väga lõbus on.

esimene hoiatab:
vaata et sa mingi hetk veel näed akrobaate sust mööda tuiskamas ja palle loopimas üherattalisel ja ka pobisemas midagi teemadel, et vaja toimetada.

teine ei pane yldse imeks:
no akrobaati näeb ikka. Adobe akrobaati. iga päev. pallide loopimiseks on vaja mõnda last toimetusse, aga täna on ainult golfimängija, keda ma täitsa näen. ja tema ju ometigi ei loobi, kui ta parasjagu keeglit ei mängi.

esimene räägib seevastu:
ma nägin kah und täna päeval, kus tegin teatrit. olin algul pealtvaataja ja siis tulid tuttavad ja tirisid endale appi, et üks näitleja puudu.

teine soovitab:
ebaõiglane. sa kirjuta unenäovabrikule kaebus, et nad teinekord enam nii ei teeks.

esimene ytleb:
aga no mulle anti rollileht ja kostüüm ja öeldi, et lavaleminek on kohe. ning siis ma improviseerisin.

teine ajab oma joru edasi:
sa annad neile ju iga päev või öö mitu tundi oma protsessoriaega ja -jõudu ja siis nyyd lastakse sul osa tööd ära teha. sa ei saa oma panuse eest väärilist teenust.

esimene möönab:
no küll nad ükskord maksma hakkavad.

yks kuu aega vana vestlus

Kommentaare ei ole: