19.2.08

pingviin ja jäätis: vastuseid


kysimus jäi vaevama. niisiis, kysisin inimestelt:

kas pingviinijäätist tehakse pingviinirasvast või pingviinipiimast või pingviinimunadest või kõigist neist? kas liik on oluline?

vastused olid sellised:

võetakse pingviin, seotakse pulga külge ja pistetakse sügavkülma
muidugi on liik oluline
keiserpingviinid on hõrgumad

ma arvan et pingviinipiimast
kuigi ma kahtlen selle oelmasolus

kuna jäätis on piimaga tehtud - või koorega või millegi sarnasega, siis minu pakkumine on, et pingviinipiimast
aga probleem on selles, et pingviinidel ei olegi piima
nad toidavad oma poegi oksega

kindlasti keiserpingviin peaks olema

eino liik on kindlasti oluline, sest kust sa muidu nii palju eri liiki jäätiseid saad

kui täpsustatud ei ole, siis liik ei loe
ja kui täpsustatud ei ole, siis ei loe ka see, millisest pingviini osast ta valmistatud on
või kui suur osa seal on pingviini
ööbikukeelevorst: 1 ööbikukeel ja 1 hobune

piimast ilmselt ikka
kesse siis munadest jäätist teeb
nagu eskimojäätis, eks ole
või kitsejuust

Hmm... ma arvan, et pingviinijäätis on pingviini värvi ehk ilmtingimata must-valge
olenevalt pingviiniliigist võib see olla kas suur või väike ning teatud liigi puhul võib esineda ka kollaseid kaunistusi

võib-olla on sellega nii, nagu viineritega - et ega kedagi ei huvita millest need tehtud on, peaasi et hästi maitseb

mina olen arvanud, et pingviinikõrvadest
nagu tuntud delikatess haldjakõrvadest

ma arvan, et pingviini sulgedest

no ma võin öelda, et piim oleks kõige lähem variant
aga sel juhul tuleksid rohelised ja lintšiksid su ää

pildil keiserpingviinid

2 kommentaari:

midaiganes ütles ...

Peksa sulle! Pingviine ei tohi süüa.

oHpuu ütles ...

jee. see vastus jäigi puudu. aitäh koostöö eest.