29.2.08

prints Harryle sõjast tagasituleku puhul

sõitsin Soome silda mööda
Soome suurta silda mööda
Soome silda notkateli
sealt sõitsid sõja isandad
ja sõitsid sõja emandad
kysitelid nõuatelid
"kas sina mõistad poega noori
oosta oida mõeka kanda
pyssi kallist pyhkiella?"
mina mõistsin vasta kostsin
"kyll mina mõistan poega noori
oosta oida mõeka kanda
pyssi kallist pyhkiella
kuni minul kuni minul vennikene
kuni minul vöö on vöölla
vöö on vöölla pia on pialla
kui aga langeb vöö mul vöölta
vöö mul vöölta pää mul päälta
siis jääb siis jääb vennikene
siis jääb obu munde oida
siis jääb mõeka munde kanda
pyssi munde pyhkiella."

eesti poistele Afganistanis lauldi nõude ajal ikka seda laulu, et "Jako Järvo säksäläne/ viidi är sõtta sõitõmahe/ Vinne vai väkke veerümähe", aga Harryle ja tema kohusetundele sobib see sõja isandate laul paremini.

Tema Kuningliku Kõrguse kornet Walesi prints Henry
pildi lõikasin välja Charles J. Sharpi 2005. aastal tehtud pildist,
mille orginaalkuju ja täielikud andmed on kättesaadaval siit

1 kommentaar:

Veidi Roheline ütles ...

Mitte ainult N ajal... Jako Karuks tuli Afganistaanist tagasi sel suvel alles.