19.8.07

millest ma siin kirjutanud ei ole

väsind & surnd. kõiksugu asju vaja kah teha. seega ei kirjuta ma siia praegu:
* lõpuni folgi laupäeva kirjeldust (kuigi/sest ta oli varsti juba kuu aega tagasi)
* puuduliku varustuse saagat (see käsitleb veel varasemat aega)
* kuidas ma möödunud nädalavahetusel Oablust Talina hääletasin ja mis rahvast tee peal nägin
* kuidas ma veidi enne seda Saaremaal ja siis tuju ning igatsuse ajel Hiiumaal käisin
* kuidas päkapikkude ettepanek tundus parem kui haldjate oma ja kuidas reeturi yle kohut mõisteti
* kuidas Newsweeki lugedes hakkas tunduma, et Eesti kõrgharidussysteem sarnaneb Hiina omale
* ega sedagi, mida muud huvitavat ma sealt teada sain või mis mõtteid tuli.
lihtsalt ei viitsi ega jaksa. mõnda asja sellest nimekirjast on põhimõtteliselt loota, mõnda muud aga tõenäoliselt või yldse mitte. eks näis.

aga siiski: Ellomil ilmus ingliskeelne raamat. tal on mitu, ostke talt need ära. 200 kr maksab, kui postiga koju (või pigem postkontorisse) saadab.

Kommentaare ei ole: