12.8.07

oh oleks ma ministrite pealik, minu salgas viisteistkymmend meest

Kord olin ma ministrite pealik,
minu salgas viisteistkümmend meest,
:,: me röövisime rikkaid ja vaeseid
ja neidude südameid seest! :,:
Me majal oli puusärgi kuju
ja mastiks oli võllapuu
:,: mille otsas oli verine plagu
ja selle peal surnupealuu :,:
Me sõitsime läbi kõik mered,
kus iganes peatus me laev,
:,: me panime voolama vered,
end rikkasti tasus me vaev. :,:
Me laeval oli saaki nii palju
ja viina, mis igamees jõi.
:,: Kõik röövis veealune kalju,
mis laevale hukatust tõi. :,:
Kõik mehed mul uppusid ära,
merepõhja neil vaikne sai haud.
:,: Mina üksinda pääsesin ära,
mu päästjaks sai laeva laud. :,:
Oh, oleks ma ministrite pealik
minu salgas viisteistkümmend meest.
:,: Mina rööviksin rikkaid ja vaeseid
ja neidude südameid seest! :,:

*

Savisaar: kui oleksin peaminister, siis sellist olukorda ei oleks

Raudtee tagasiostmist dirigeerinud endise majandusministri Edgar Savisaare hinnangul ei oleks tema peaministriks oleku korral transiidikriisi tekkinudki.

*

Savisaar: mina pole peaminister

Tallinna linnapea Edgar Savisaare sõnul ei tasu teda peaministriga segi ajada, sest erinevalt valitsusjuhist tema puhkuse ajal ametiautoga ei sõida.

*

vaata ka selle lauluõhtu neljandat laulu.

Kommentaare ei ole: