30.1.08

jää jumalaga, Mann

Esimene tüürimees ei raatsi iial juua
kõik oma kopkad tahab kodumaale tuua

Jää jumalaga, Mann, sest tuules oli ramm ja reisu sihiks oli meile Rotterdam

Kapten vana merekaru, juua täis kui tint
jäi masti alla magama kui valjas oli vint

Jää jumalaga, Mann…

Pootsman on meil selge peaga vaikne nagu tui,
purjus peaga lärmab nii et ruhvis kerkib koi

Jää jumalaga, Mann…

Kokal pudru kõrbes põhja, see on paha märk
siis masti otsa tõmmatud sai koka vana särk

Jää jumalaga, Mann…

Kui üles masti tõmmatud sai koka vana särk
see paistis igaühele kui viimsepäeva märk

Jää jumalaga, Mann…

samast kohast kui "Kuningatytar & kuningapoeg", ilmselgelt on sellest ka pikemaid variante. mp3-failina Zorgi esituses saab Kukerpillide lehelt.

3 kommentaari:

midaiganes ütles ...

Mu isa laulis alati seda laulu, kui ta purjus oli. Teine laul oli see "värskelt lüpstud piim, ja või ja munaroog ... liigume küladesse-korteritesse" vms on mu lapsepõlve lauaalusest maailmast meelde jäänud.

Anonüümne ütles ...

Legolandi-Nele?

igatahes
:,:Täna me liigume

küladesse, korteritesse:,:
;.:Kus või ja munaroog ja värskelt lüpstud piim
ja üks väkene viin:,:

:,:Neiu, su voodike,

aidas on nii pehme, kenake:,:
:,:Sest nüüd on aeg sul minna ja ennast peita sinna,
sest suvisel ajal, algab vara ju koit:,:

:,:Neiu, nüüd olen ma siin,

möödas on sinu ootamise piin:,:
:,:Sa aidauks nüüd sule, on voodis pehmed õled.
Siis õnnelik sa:,:

:,:Neiu, sul tuksub mu rind, aga veel ei võta ma sind:,:
:,:Oh, oota veel paar kuud,
siis jälle annan suud
ja toon sõrmuse sul:,:

midaiganes ütles ...

Ähäh. Sellest hüüdnimest olen ma suutnud juba peaaegu lahti saada :D Või vähemalt viimati Võrus ei kuulnud ma seda kordagi.