22.1.08

yks kuningatytar ja kuningapoeg

Üks kuningatütar ja kuningapoeg, kuningapoeg
:,: nemad teineteist tundsid :,:
ja kurbdusest nutsid, et kokku ei saand
See järv mis me vahel on :,: sügav ja lai :,:
:,: tema laenetab kangest :,:
et hõlpsaste üle tast saada ei või


Oh häda et vanemailt :,: luba ei saa :,:
:,: Nii ohkas noor ritter :,:
ja kuningatütar see kurbduse sees
Nüüd kirjutab kuninga :,: tütar üks täht :,:
:,: see kuningapojal :,:
et võtaks see tulla tema juurde sel ööl


Mina panen 3 küünalt :,: sinu pärast vee pääl :,:
:,: siin põlema panna :,:
et öösi näeks tulla sina otse minu pool
Kui pühapäeva hommikul :,: magasid kõik :,:
:,: siis kuningatütar :,:
Sai aru, et peiukene uppunud on


oh ema, oh ema, minu :,: meel on nii halb :,:
:,: oh lase mina tõttan :,:
et lahket meelt võtan see rohumaa seest
Oh tütar, oh tütar, :,: ükspäinis mina sind :,:
:,: ei lase mina minna :,:
vaid ühes pead võtma sina noorukene vend


oh ema, oh ema, minu :,: vend on veel laps :,:
:,: tema katkub need lilled :,:
ja hirmutab linnud, kes metsades on
Siis võttis tema mantle ja :,: läks oma teed :,:
:,: kui kaldale jõudis :,:
üht kalameest märkas kes õngitses sääl


Oh kalamees kuula mis :,: räägin mina sul :,:
:,: Kas võtad sina vaevaks :,:
ja otsid üht uppunut järvevee seest
Kui kalamees hoolega :,: peatselt see järv :,:
:,: Sai noodaga otsind :,:
Siis uppunu leidsid nemad järvevee seest


Siis võtsid nemad surnu ja :,: kandsid puu all :,:
:,: Kui hale meel tuli :,:
Siis ise ta suri seal kasepuu all
Nii ollivad surnud nemad :,: mõlevad nüüd :,:
:,: ei ole see nali :,:
et isa meel vali nüüd lõpetud kõik


siit leidsin (Koogli puhver), algne doc-fail aga on see. mõte otsida tekkis selle peale, et Koogel oli kellelegi sedasama blogi siin viidanud, kui ta neid sõnu otsis, täpsemalt siiani poolikut folgiylevaates, kus kirjutan, et laulsime seda. Jürile ju see laul meeldib ja mulle ka. (kuigi sõnadega oli jälle mingi jama, ainult Mirjam teadis neid.)

Kommentaare ei ole: